Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Bea, hon med B.

Av Beatrice - 5 juni 2014 17:10

Jag har länge funderat på att starta en blogg om min diagnos. 

Förklara på många sätt och förklara för många människor hur jag tänker.

Jag vet att jag är en människa, en varelse som inte ritkigt tänker som alla andra.

Och hur många gånger tror ni jag har funderat innan jag fick min diagnos på "hur kan dom inte fatta?!"

Den här bloggen kommer att vara min kanal utåt, inte för att få följare, inte för att få uppmärksamhet ingenting sånt. Den här bloggen kommer att handla om hur jag tänker, hur man kan förstå mig och min diagnos som helhet. Låter helt förvirrat, även för mig. 

Men jag tror mig om ett tag kunna faktiskt gå tillbaka till just det här inlägget och många av de inlägg som kommer att komma, och faktiskt tänka "hur kunde jag tänka/se saken såhär?".

Jag vet att jag har en låååååång väg dit.

Men jag ska klara det!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 7 juli 2014 21:39

Dina känslor kan svänga kraftigt och snabbt. Du kan reagera med väldigt starka känslor på det som händer dig. Känslorna kan gå mot leda och tomhet, nedstämdhet och ångest eller skräck-artat stegras mot katastrof och övergivenhet. Du har en tendens ...

Av Beatrice - 7 juli 2014 21:33

Tyvärr så är det såhär jag fungerar.. Jag tycker i början att nånting är jättejätteroligt, efter en stund så lägger det sig, för att till sist inte finnas alls. Men jag har tänkt på bloggen, inte gjort ett inlägg. Tänkt lite till, och inte gjort ...

Av Beatrice - 7 juni 2014 08:55


Så var den här igen.. Jobbhelgen.. Men det gör inte så mkt faktiskt, sen att det är storhelg med pingst gör ju inte saken sämre! ;) En vän till mig la ut en text på sin instagram som jag bara blev tvungen att dela med mig av till er. Det är nånt...

Av Beatrice - 5 juni 2014 21:10

Du är impulsiv. Det kommer till uttryck exempelvis genom missbruk av sex, alkohol, droger eller mat, vårdslöshet i trafiken eller slösaktighet med pengar. Halleluja sister! Impulsiv är mitt mellannamn! Jag missbrukar dock inte sex, droger eller ...

Av Beatrice - 5 juni 2014 20:49

Din känsla för vem du är och vilka värderingar, mål och planer du har kan svänga kraftigt. Det här är också en punkt jag kan känna igen mig ganska mycket i. Jag skulle aldrig kunna bli politiker iaf, för jag skulle hinna ändra mig så många ggr. ...

Presentation


Välkommen till mig! Jag är en tjej, 24 år som bor i Sundsvall. I november 2013 blev jag diagnostiserad med emotionell instabil personlighetsstörning, i folkmun kallad Borderline. Bloggen kommer bli min ventilation, min hjälp, mina minnen och även min fram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards